نینتندو سوییچ ۲ فناوری مشابه DLSS انویدیا خواهد داشت

اخبار
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رسانه‌ها بارها گزارش داده‌اند که کنسول جدید نینتندو از فناوری مقیاس‌بندی تصویر مشابه DLSS انویدیا پشتیبانی می‌کند. اگرچه این شرکت ژاپنی به‌طور عمومی درباره این شایعات اظهار نظر نکرده، به تازگی توجه‌ها به یک ثبت اختراع جلب شده که وجود چنین فناوری‌ای را تأیید می‌کند.
این ثبت اختراع کشف‌شده به فناوری یادگیری ماشینی اشاره دارد که رزولوشن بازی‌ها را مقیاس‌بندی می‌کند. این فناوری نه‌تنها کیفیت گرافیک را بدون ایجاد فشار روی سخت‌افزار کنسول بهبود می‌دهد، بلکه اندازه فایل نصب بازی را نیز کاهش می‌دهد.
متن ثبت اختراع:

یک بازی با بافت ۴K ممکن است به ۶۰ گیگابایت فضا نیاز داشته باشد، اما همان بازی با رزولوشن ۱۰۸۰ تنها به ۲۰ گیگابایت نیاز خواهد داشت (که اجازه می‌دهد بازی روی یک کارتریج ۳۲ گیگابایتی نینتندو جا بگیرد). ایده این است که مقیاس‌بندی ۴ برابری به‌صورت بلادرنگ روی دستگاه انجام شود.

با توجه به اینکه نینتندو برنامه‌ای برای کنار گذاشتن فروش بازی‌ها روی کارتریج ندارد، این فناوری امکان قرار گرفتن حتی بزرگ‌ترین بازی‌ها را روی این کارتریج‌ها فراهم می‌کند.

حال باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی سازنده باشیم. همچنین، یک وب‌سایت ایتالیایی ادعا کرده است که نینتندو سوییچ ۲ در تاریخ ۸ ژانویه معرفی خواهد شد.

ChatGPT, OpenAI, انویدیا, اینتل, به‌روزرسانی نرم‌افزار, جمنای, سامسونگ, فناوری, کاربران, کارت گرافیک, گوشی‌, گوگل, مایکروسافت, نینتندو سوییچ ۲, هوش مصنوعی, ویدیو, یوتیوب
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up